Vi är på väg!

Det var jäkligt segt att få till en bild med internetdelningen, får fixa ikväll när vi landat i Lund. (Fast vi åker Utter-bil)
 
Vi ska alltså få William opererad för ett hjätfel som han är född med. Ni kan läsa om det här, här och här. Det är ett vad jag förstår lätt ingrepp för läkarna att åtgärda och William kommer bli en frisk, stark och pigg unge! Som vi längtar! Vi har märkt på sista tiden att han inte hänger med i utveckligen och blir ofta frustrerad och trött. Allt gör honom trött...
 
Vi kommer bo på Ronald McDonald (känns lite ironiskt) och mamma är med. Pappa kommer sen och förhoppningsvis är William på bättringsvägen en vecka efter OP.
Houston-katt är på fjäderholmarna och Vegas-katt tyckte att Hotel Gabriela och Östermalm lät bättre (????) och får åka till Klimpen-katt och Franken-katt. Den fyrbenta blir omhändertagen av Tessan på stallet så allt löste sig bra med övriga familjemedlemmar.
 
Känner inte så mycket nu... Det måste görs för hans överlevnad. Men nåt som jag verkligen inte trodde att jag skulle känna är orättvisa. Varför skulle våran fina, perfekta, härliga, älskade William drabbas? Ge det till nån som förtjänar det! Han som är så liten....
Kan också känna mig missunsam mot de som har friska barn... Men sen får jag dåligt samvete och inser att det kommer bli bra! I sommar kommer han vara som vanligt igen. Då ska vi gunga, åka rutschkana, bada, äta massa glass och ha våran bästa sommar!
 
Snart är vi i Ödeshög då blir det äntligen lunch till min tomma mage och förarbyte. Jag ska ratta Uttern! (läs ställa in farthållaren på ca 120km/h och luta mig tillbaka hehe)
 
Over and out.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0