Dag 4 post op

Igår kväll gick pappa och jag över till Ronald vid 22-tiden och tog en kvällsfika innan vi gick och la oss.
Jag hade svårt att somna och var vaken till över tolv... Men sen sov jag väldigt gott till halv 8 ungefär.
Pappa och jag åt frukost och gick över till sjukhuset. Nu är vi här och väntar på ronden som sker nån gång innan tolv. Då får vi veta om och när de ska göra röntgen och ultraljud. Och efter det får vi veta hur framtiden ser ut här. Om allt ser bra ut så blir det permis imorgon och kanske hemgång på söndag!! Helt otroligt känns det att de öppnat upp Williams bröstkorg och varit inne i hjärtat och grejat och sytt och sen en knapp vecka senare så får man åka hem. Det är helt fantastiskt vilken läkningsförmåga barn har...
Idag har William tom gått i gåstolen här på avdelningen. Han orkar bara korta stunder men ändå, att han orkar...
Jag är glad och förhoppningsfull!!!

Over and out.
/R


Kommentarer
Postat av: Meekatt

Åh, heja William - vilken liten kämpe! <3

Hoppas ni får komma hem snart och mysa i soffan framför TV:n!

Kram!

2013-04-23 @ 13:55:45
URL: http://www.meekatt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0