5/6 första officiella inlägget

 
Det här blir lite som en dagbok för mig, en hjälp att minnas vad vi gör på dagarna.
Den här söta lilla killen är William som jag fick glädjen att bli mamma till (shit mamma liksom!) 6:e april i år. Hjälp vilken omställning det varit men skulle inte byta för att i världen!

Vårt liv består av många saker och det är mycket som händer, men jag får ta det lite pö om pö som det kommer annars skulle det bli en hel novell på en gång.

Idag har vi varit hemma, hantverkarna from hell höll sig borta fram till lunch ungefär, ett sista BVC-besök innan semestern blev det mitt på dagen. 4895g tror jag vågen visade och 58cm lång, så nästa gång passerar William 5kg strecket. Hjälp vad han växer och vad fort det går, vi hinner knappt med och nu skrattar han mot och med oss flera gånger om dagen! Det är det finaste leendet som finns <3
Efter BVC åt vi sen lunch och la oss i sängen och vilade. Det var så mysigt, William låg mellan oss och vi fick nog en timmes sömn, sååå skönt!
Därefter packade vi för övernattning hos mamma och Marco och ett stopp på studentmottagning.
Vart vi än åker så blir William center of attention och alla vill hålla, fråga, prata. Så roligt och gulligt!
 Imorgon ska min fyrbenta bäbis hoppas över hinder så vi ska upp i ottan och titta och heja. Peter ska förhoppningsvis få några bra foton också som hamnar här sen.

Tills dess, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0