Mina finingar <3

Idag var vi ute tidigt hos den fyrbenta. Lite känna på formen-ridning på ängen inför lektionen imorgon, längtar!
Vi har en del att jobba på så det ska bli så himla kul imorgon!!
Förövrigt formen jag ska tillbaka till. -8kg kvar till den här starka kroppen!
 
Min älskade plutt som älskar att bada! Lilla badnymfen <3 Och så till sist min fina darling som tvättar och grejar och lagar mat. Som gör massa bra saker när jag är trött och måste sova middag :P
Som lagar saker som går sönder (jag har ZERO tålamod!) och som BOB:ar med mig i stallet (Bär Och Betalar ;) ) fast att hästen kliver på honom och mosar hela nageln på honom, stackarn!
Älskar er allihopa!!
<3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0